my prinsip

kalau aku inginkan sesuatu aku akan usaha untuk cuba mendapatkannya ~
&
kalau aku katakan sesuatu maka aku benar2 maksudkannya ~

Wednesday 4 July 2012

wajah melukis rahsia hati



ya Allah ,daku memohon dariMu jiwa yang tenang , yang beriman dengan pertemuan denganMu,redha dengan ketentuanMu,dan berasa cukup dengan pemberianMu ..
kenapa perlu mengalir d saat ini wahai airmata ...aku bagaikan hidup seorang diri ..
yang terkapai-kapai..ya mungkin aku perlu bedikari tapi tak suma aku tahu .. aku rasa terlalu banyak sangat aku memendam perasaan .. wajarkah umur seperti aku ni tuk memikirkan semua tu? ya Allah , hanya kepadaMu aku meminta...makbulkan lah pemintaan aku ya Allah..aku beharap sangat ... aku pasti siapa yang ada d tempat aku akan rasa yang sama ... aku tak boleh nak cerita segalanya d sini kerna aku mungkin akan mengaibkan seseorang ... muka aku ni nampak sangat kah macam ada simpan sesuatu?ramai yang cakap , mata aku menunjukkan yang aku ada simpan sesuatu yang mebebankan aku, menunjukkan aku ada masalah yang tesimpan ...betul lah kata orang kan ..#mata tak dapat menipu , wajah melukiskan rahsia hati# its fact ! 
 ternyata aku tension !! mungkin ini semua mengajar aku tuk menjadi lebih matang .. ya ,mungkin 2 3 hari ni aku lebih banyak bediam .. diam tanda aku sedang memikirkan sesuatu ... diam jugak tanda hati aku sedang menangis .. aku redha ! aku akan cuba untuk tidak menyusahkan orang lain especially dengan darah daging sendiri ...janji lah wahai sal ! do it yourself !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...