my prinsip

kalau aku inginkan sesuatu aku akan usaha untuk cuba mendapatkannya ~
&
kalau aku katakan sesuatu maka aku benar2 maksudkannya ~

Sunday 24 June 2012

ya Allah .. :'(

ya Allah ..kuatkanlah aku untuk menempuhi suma ini ..
berturut2 ia datang ...
sedih kan ?bila kita tak mampu tolong orang yang kita sayang sangat2..
sedangkan orang tu dah besusah payah tuk kita ...
maafkan aku sayang !!!! hati aku tak tenang kalau aku tak dapat nak bantu !
maaf sangat2 sayang ! niat aku nak tolong orang tapi dalam masa yang sama aku menyusahkan orang ..
kenapa aku tak mampu jadi yang terbaik ? kenapa sal??????
semalam ayah masuk hospital..aku jugak tak dapat nak jadi terbaik tuk settlekan suma tu .. tepaksa menyusahkan orang jugak ! tak malu ka? asyik nak nyusahkan orang ja?haaa?sedaq cikit boleh tak?
boleh tak dalam sehari tak nyusahkan orang tak sah? boleh?ya Allah , berikanlah aku petunjukMu !

wahai sahabatku ! maafkan aku !aku harap kita dapat settle masalah tu dengan baik . aku gak sayang hang wey !!! aku sayang hang  anisss ! i need a shoulder to cry on !aku tak mampu anis !dalam 3 hari beturut2 aku tak mampu jadi yang terbaek tuk orang yang betul2 aku sayang ..mula2 sahabat , ayah dan kekasih !
salimi!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...