my prinsip

kalau aku inginkan sesuatu aku akan usaha untuk cuba mendapatkannya ~
&
kalau aku katakan sesuatu maka aku benar2 maksudkannya ~

Monday 25 June 2012

feninkss ~

huhh . dalam keserabutan dengan dugaan ini suma ..
datang pulak lagi sorang insan ..
aku ingatkan dia paham bila aku letak DP macam tu tempoh hari..
rupanya maseh ada yang tak paham . nak tengok aku duk atas pelamin pakai baju pengantin then tangkap gambar kasi kat hang .. oke dak cam tu? bukan aku nak bangga dengan my kekaseh hati .. tapi aku nak hampa paham status aku macam mana ..hang ingat tu abang aku ka apa?mentang2 la aku pendek kan ..
tolong la paham ...please .aku nak jaga hati dia .. selalu cemburu pun tak bagus jugak .. stop la mesej2 aku cam tu ! dari awal kita jumpa lagi ..aku dah tau hati hang ! aku dapat baca . aku paham renungan tu ! sedangkan time tu aku tengah kawan ngan kawan baek hang sendiri .. sanggup jugak hang tikam dia kat belakang naa?stop la post kt dinding aku tu ! aku dah agak bila hang post tiap2 ari status macam tu .. suma tuk aku ..takyah cakap pun aku dah tau..bukan nak perasan tapi series aku dapat rasa ..

"When I think of you I have a smile on my face and in my heart as well…"

 "Somewhere there’s someone who dreams of your smile…"

 "Wajahmu.. seindah serinya pelangi yang indah...
Seharum mawar putih segar berkembang....
Wajahmu... mengapa sering terbayang dimataku...
Sehingga terbawa didalam mimpiku.."

 "Saat kau datangi aku...hati jadi berbunga bunga
Kaulah kawan dalam susah senang...
Istimewalah engkau di hidupku...."

 "Berterus teranglah selagi masih belum terlambat .........."

banyak lagi yang hang post kan ? aku just anggap hang kawan aku laa..
aku tukar DP balik bukan sebab apa...mak cakap .. "dia tak letak pun gambaq ngan aku"...terus aku rasa malu dengan kata2 mak tu ..then tukar ..rasa sedih plak bila mak cakap cam tu .. aku ni dah la cengeng !terasa aku plak yang terhegeh2 sorang2 .. awak janji ngan saya awak pun nak tukar tapi awak tak tukar pun sayang .. saya cakap kat mak , mak tak caya cakap saya ... sedeyhh tawukk :'(((
aku tatau lah nak letak gambar apa lagi nak bagi orang paham ..huhu...tah2 lagi ramai yang cakap macam tu kat aku kan .. kononya ramai lah post kat wall aku , weyh cantik DP ! padahal perli kot ...tu aku dah malas nak berFB .. malas dah nak tulis status pape .. asal aku ja post ada ja yang tak kena yang orang nak kata kat aku kan ..  baek aku diam ja dari dunia FB tu ! benciiii !orang post pape pun like je ..takpayah teruk2 komen ..buang masa aku ja .. lani bukak FB klik home ,senyum sorang2 baca status orang kay sal? okey deal :) aku oke ja ... terima jelah sal ~

tuk awak benama capital W dalam FB ..
udah2 ler tu .. saya tau lagu hargai diriku tu tuk saya ..
bukan saya taknak hargai ..tapi u kena paham lah status saya sekarang ..
cuba pikir kalo you d tempat my sayng tu cam mna dia rasa?
saya diam tu you kena paham2 lah...saya taknak nak tolak awak secara kasar or sakitkan hati awak ..
sebab tu saya amik tindakan tuk bediam diri ..hope u paham lha !oke byee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...